FAQ

Hoe gaat het als ik mijn kind aanmeld?

Als je je via de site of telefonisch aanmeldt, wordt er een afspraak gemaakt voor een intakegesprek. Daar bespreek je met de coördinator wat je wensen zijn en maak je concrete afspraken over het starten met huiswerkbegeleiding, Citotraining, Examentraining of bijles.

Moet ik mijn kind opgeven voor een heel jaar?

Nee, dat hoeft niet. Als je kind geen behoefte meer heeft aan begeleiding of bijles, dan kun je die opzeggen. We hanteren wel een opzegtermijn van een kalendermaand.

Hoe hoor ik over de vorderingen van mijn kind?

Na elke les wordt er teruggekoppeld over de vorderingen van uw kind. U kunt zelf ook zaken melden die van belang zijn voor de voortgang. Deze communicatie verloopt online en u kunt natuurlijk ook altijd contact met de coördinator opnemen om te horen hoe het gaat met uw kind.

Heeft Studiebieb contact met de school van mijn kind?

Ja, als ouders er geen bezwaar tegen hebben dan nemen we contact op met de leerkracht of mentor van je kind.

Is Studiebieb ook open in de vakanties?

Nee, in de schoolvakanties is Studiebieb gesloten, want we vinden dat kinderen moeten kunnen genieten en uitrusten in de vakantie. In overleg kunnen we wat huiswerk meegeven.

Is het mogelijk een afgesproken dag te veranderen?

Ja, dat is in principe mogelijk. Er moet alleen wel ruimte en voldoende begeleiding zijn. De coördinator beslist daarover.

Mag je af en toe een andere dag komen dan oorspronkelijk is afgesproken?

Ja, als er voldoende plaats, mag je kind in overleg op een andere dag komen.


Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact, op dan krijg je zo snel mogelijk antwoord.